Winkelen

Welke verzendingsmogelijkheden zijn er?

Momenteel leveren wij onze producten uitsluitend aan huis. Indien u specifieke leveringsvoorkeuren zou hebben kan u deze melden bij het afrekenen.

Verzenden jullie ook naar andere gemeenten?

Wij verzenden naar alle gemeenten gelegen in Oost-Vlaanderen. Woont u niet in Oost-Vlaanderen maar wil u toch een bestelling plaatsen? Neem dan contact op via info@atel-j.be.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?

Wij nemen bestellingen aan t.e.m. vrijdag 12u van iedere werkweek voor levering op zaterdag van diezelfde week. Voor bestellingen die u op een andere dag verwacht, kan u ons ook contacteren via info@atel-j.be.

Betalen

Welke betalingsopties zijn er?

Bancontact, alle andere vormen van betaling worden momenteel niet geaccepteerd.

Is het betalingsproces veilig?

Wij werken met een externe betalingsprovider, genaamd Mollie. Voor meer informatie omtrent hun werkwijze en veiligheid, refereer ik naar hun website

Bestellen & retourneren

Hoe plaats ik een bestelling?

Eenmaal u in de webshop bent, kiest u het (de) gewenste product(en) en plaats u ze in uw winkelmandje. Hierna kan u de bestelde goederen afrekenen door op het winkelmand icoontje te klikken rechtsboven in elke webpagina.

Hoe annuleer of verander ik mijn bestelling?

Voor annuleringen of veranderingen, gelieve ons zo spoedig mogelijk te contacteren op info@atel-j.be en we bekijken samen wat er mogelijk is.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Wij werken niet met een externe leveringsdienst en hebben dus geen track-and-trace beschikbaar voor u om uw bestelling op te volgen. Als uw bestelling niet geleverd is op zaterdag (9u – 18u) van de week waarin u besteld heeft, kan het zijn dat uw bestelling doorgeschoven is naar de week erna. Indien dit het geval is, zal u hiervoor gecontacteerd worden.

Hoe kan ik een product retourneren?

U kan de geleverde producten niet retourneren gezien de aard van het product tenzij er duidelijk sprake is van een beschadiging. Bovendien geldt dat als u het product aanplant, u het accepteert in de staat waarin het zich verkeert.

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.